תקנון

הפנייה בלשון זכר מתייחסת לנשים וגברים כאחד.

האתר משמש בין היתר כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל.

בין היתר באמצעות השתתפות במכירות רגילות, קבוצתיות.

רשאים להשתתף במכרז בני 18 ומעלה, בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל, אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.

תנאי מוקדם לתוקף ביצוע קניה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה בזמן קבלת המוצר.

הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות, לכל דבר ועניין.

הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון ,כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.

גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו ,מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון.

לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.

הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:

מכירה דרך האתר בלבד.

המחירים וההזמנות תקפים דרך אתר זה בלבד.

המכירה לא מוגבלת בזמן אלא אם כן צוין אחרת.

השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון דרך נציגי השירות תוך 48 שעות (שני ימי עבודה) ממועד ביצוע ההזמנה.
ובתנאי שהמוצר המבוקש קיים במלאי הספק בעת השלמת הליך המכירה.

לאחר השלמת הליך ההרשמה ,יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס טלפון.

הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף למבצע פעולה .

לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.

הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

תנאי ביטול/החזרה

א. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמא 1981 ( להלן: החוק).

ב. ניתן לבטל רכישה / להחזיר מוצר עד 14 יום מיום קבלת המוצר, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב ו/או בפקס.

ג. במקרה של ביטול העסקה לא יחויב הלקוח על כך, כל עוד הזמנת המוצר בוטלה לאחר ביצוע ההזמנה עד למשלוח ללקוח.

ד. אם סופק המוצר לרוכש, חלה חובת החזרת המוצר אל מחסני הספקים, על הלקוח.
מוסכם כי הלקוח יחזיר את הנכס באריזתו המקורית, כשהמוצר חדש לא נעשה בו שימוש והוא באריזתו המקורית כשהיא שלמה.

ה. מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח (מינימום 39 ש"ח גם אם חויב פחות) גם אם טרם קיבל את המוצר.
וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה נשלח זה מכבר.

ו. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו.

ז. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

ז.1 נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.

ז.2 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.

ז.3במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.

ח. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.

ט. אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון. החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.

תנאי אספקה

א. החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.

ב. החנות תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה.

ג. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע.

2. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.

3. כל סיבה שאינן בשליטת החברה.

ד. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

ה. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצויינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל, שישי שבת , ערבי חג ,ימי חג וחופשות של החנות

ו.המחירים אינם כלולים משלוח/הובלה/הובלה והרכבה,אלא אם כן צוין אחרת

ז. זמן אספקה עד 14 ימי עבודה אלא אם צוין אחרת.

תנאי תשלום ומשלוח

א.זמן האספקה הוא עד 7 ימי עסקים. יתכנו חריגים – תלוי מיקום גאוגרפי.

ב. המשלוח הוא חינם אלא אם צויין אחרת.

ג.ללקוח תהיה אפשרות לאסוף את המוצר/מוצרים באיסוף עצמי בשעות הפעילות בתיאום מראש עם שירות הלקוחות במספר 051-5317559 ,אלא אם צוין אחרת.

שירות לקוחות

א.כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות בטלפון 052-3386185. israelservice@smartrike.com נא לציין מס טלפון והזמנה בעת משלוח ה-mail

ב. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה. אבטחת מידע פרטיות בחנות

ג.במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון , החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא , עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו , אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

ד.החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד , ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.

כללי

א. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.

ב. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד , ואינן מחייבות את החנות.

ג. החנות אינה אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית החנות אינה מתחייבת כי הקישורית (LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל.

ד. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית , שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא , לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא , שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.

ה. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.

ו. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר , אלא אם נכתב אחרת.

ז. אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר , לרבות גרפיקה , עיצוב , הצגה מילולית , סימני מסחר , סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.

ח. אין להעתיק , לשכפל, להפיץ , לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר , אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.

ט. נפלה טעות בתיאור המוצר , לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.

י. אחריות לתיקון המוצרים ניתנים על ידי היבואן כמקובל, שירותי תיקון יינתנו בתאום עמם.

נשמח לשמוע מכם!

  • שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם
  • בכל בקשה, שאלה או פנייה- אנחנו כאן!
  • שעות פעילות שירות לקוחות: ימים א'-ה' / 9:00-16:00
  • טלפון שירות לקוחות : 052-3386185
  • מייל שירות לקוחות: israelservice@smartrike.com
  • ט.ל.ח * מקום השיפוט בכל עניין ומחלוקת יהיה בבית המשפט המוסמך, בתל-אביב יפו בלבד
  • *אין כפל מבצעים. *ט.ל.ח